Sėkmingai pridėta į krepšelį!

Prekių pristatymas

Gauti prekes užsakytas mūsų internetinėje parduotuvėje - paprasta, kaip niekada anksčiau! Įvykdykite užsakymą savitarnoje arba susisiekite telefonu ir Jūsų atsarginės dalys - jau kelyje pas jus! Prekes pristatome visoje Lietuvoje, per 1-4 darbo dienas.

Prekes galime pristatyti į artimiausią pašto skyrių, arba į vieną iš paštomatų (DPD, LP Express arba Omniva). Taip pat galime pristatyti tiesiai iki Jūsų namų ar darbo durų, per pasirinktą kurjerių tarnybą.

Perkant prekių už 45€ ir daugiau, prekes į artimiausia Lietuvos Pašto skyrių pristatysime visiškai nemokamai!

Prekių pristatymo būdai ir apytikslės kainos*

* Remiantis maksimaliu siuntos dydžiu: 9cm (aukštis) x 38cm (plotis) x 64cm (ilgis) ir svoris iki 5kg.
Atsiėmimas Lietuvos Pašto skyriuje
Trečiadienį (2020-12-02)
2,30 € (nemokamai 45€+)
Atsiėmimas LP Express terminale
Trečiadienį (2020-12-02)
2,30 € (nemokamai 45€+)
Atsiėmimas Omniva paštomate
Trečiadienį (2020-12-02)
2,30 € (nemokamai 45€+)
Pristatymas su Omniva
Antradienį (2020-12-01)
2,50 €
Pristatymas su DPD
Antradienį (2020-12-01)
2,50 €
Pristatymas su Venipak
Antradienį (2020-12-01)
2,70 €

Prekių pristatymo sąlygos ir taisyklės

Siekdami užtikrinti aukštą paslaugų kokybę, užsakytas prekes Lietuvoje pristatome per 1-4 darbo dienas (išskyrus šventines dienas), priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo. Prekes pristatome Venipak, DPD, Omniva kurjerių tarnybomis. Taip pat Lietuvos paštu, LP Express, DPD ir Omnivos paštomatais. Tam, kad užsakytų prekių pristatymas vyktų sklandžiai, registracijos arba užsakymo metu, tiksliai nurodykite žemiau išvardintą informaciją:

  • Tikslų pristatymo adresą, kuriuo bus pristatytos prekės;
  • Teisingą el. pašto adresą;
  • Teisingą telefono numerį.

Šią informaciją naudos kurjeris siuntos įteikimui.

Prekių pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje yra nurodyta prie kiekvieno iš užsakymo būdų, vykdant užsakymą.

Užsakymai atlikti iki 13 val. bus išsiųsti tą pačią dieną. Prekės užsakomos savaitgalį ar švenčių dienomis bus išsiųstos sekančią darbo dieną ir bus pristatomos pagal tvarką nurodytą pristatymo būdų parinktyje, vykdant užsakymą. Už vėlavimą pristatyti siuntas atsako pristatymo paslaugą teikianti įmonė (kurjerių tarnyba).

Prekių pristatymo sąlygos:

  1. Priėmę siuntą, nepasirašykite ant dokumento įrodančio siuntos pristatymą kol neįvertinsite, kad siuntos išorinė pakuotė nėra pažeista.
  2. Priėmę siunta, nepasirašykite ant dokumento įrodančio siuntos pristatymą kol neįsitikinsite, kad pakuočių skaičius nurodytas dokumente atitinka Jums pristatytų pakuočių skaičių.
  3. Aptikę išorinių siuntos įpakavimo pažeidimų arba pakuočių kiekio neatitikimą, būtinai tai pažymėkite siuntos pristatymą įrodančiame dokumente arba nepriimkite siuntos (pakuotės).
  4. Neatidarykite nepažeistų pakuočių, kol nepasirašėte siuntos pristatymą įrodančio dokumento. Kurjeris atsako tik už saugų siuntos (pakuotės) pristatymą, o ne už pakuotės viduje esančias vertybes.

Prekes iš kurjerio gali atsiimti tik užsakymą atlikęs asmuo, arba asmuo nurodytas užsakyme ar užsakymo detalėse.

Atsiimant užsakymą, būtina pateiktį asmens tapatybę įrodantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba vairuotojo pažymėjimą).

Jeigu užsakymo suma viršyja 45 Eur, pasirinkus pristatymo būdą "Pristatymas į artimiausią Lietuvos Pašto skyrių" arba "Pristatymas į Omniva paštomatą", pristatymas (pristatymo paslauga) bus nemokamas.

Ačiū. Žinutė išsiųsta! Į užduotus klausimus, darbo dienomis, vidutiniškai atsakome per 24 valandas.

Siekiant kuo tiksliau atsakyti į užduotą klausimą, rekomenduojama pateikti kuo tikslesnį klausimą apie prekę ar paslaugą, nurodant dominančios prekės kodą, modelį, aiškiai pateikiant kitą aktualią informaciją.

Jeigu manote, kad išsiųstoje žinutėje trūksta informacijos - užpildykite kontaktinę formą dar kartą, arba susisiekite telefonu: 8-658-38883.
Žinutė neišsiųsta Patikrinkite paryškintus laukelius.
Būtina užpildyti visus raudonai apibrauktus laukelius.