Sėkmingai pridėta į krepšelį!

Garantinis aptarnavimas

Garantinis aptarnavimas vykdomas pagal Lietuvos Vartotojų Teisių Apsaugos Įstatymą ir kitus susijusius teisės aktus. Išsaugokite sąskaitą-faktūrą, kvitą iki garantinio laikotarpio pabaigos, kurie gali būti reikalingi įregistravimo garantiniam aptarnavimui metu.

* Garantinio įsipareigojimo terminai, taikomi skirtingoms prekėms:

  1. Originalios baterijos - 12 mėnesių;
  2. Neoriginalios baterijos - 6 mėnesiai;
  3. Originalus įkrovikliai - 24 menesiai;
  4. Neoriginalus įkrovikliai - 6 mėnesiai;
  5. LCD, LED ekranai (matricos) - 6 mėnesiai;
  6. Naudoti kietieji diskai - 6 mėnesiai;
  7. Nauji kietieji diskai - 12 mėnesių;
  8. Nešiojamų kompiuterių klaviatūros - 12 mėnesių.

* Kitų prekių garantinis terminas nurodytas prekės aprašyme.

Ačiū. Žinutė išsiųsta! Į užduotus klausimus, darbo dienomis, vidutiniškai atsakome per 24 valandas.

Siekiant kuo tiksliau atsakyti į užduotą klausimą, rekomenduojama pateikti kuo tikslesnį klausimą apie prekę ar paslaugą, nurodant dominančios prekės kodą, modelį, aiškiai pateikiant kitą aktualią informaciją.

Jeigu manote, kad išsiųstoje žinutėje trūksta informacijos - užpildykite kontaktinę formą dar kartą, arba susisiekite telefonu: 8-658-38883.
Žinutė neišsiųsta Patikrinkite paryškintus laukelius.
Būtina užpildyti visus raudonai apibrauktus laukelius.